Реєстрація ТОВ 

Товариство з обмеженою відповідальністю – найбільш популярна організаційна форма підприємства для здійснення підприємницької діяльності в Україні.

Така популярність пов’язана з простотою оформлення документів і відсутністю значних обмежень в сфері законодавчого регулювання. Реєстрація ТОВ займає 3-5 робочих днів.

Переваги реєстрації підприємства як товариства з обмеженою відповідальністю

Популярність реєстрації ТОВ серед українських підприємців обумовлена ​​наступними причинами:

  • в якості засновника достатньо однієї людини;
  • немає ні обмежень, ні вимог до мінімальної суми статутного капіталу товариства;
  • відповідальність кожного засновника обмежується розміром внеску в статутний капітал;
  • механізми управління ТОВ зрозумілі і прозорі;
  • можлива реєстрація ТОВ з ПДВ, що дає додаткові можливості для ведення підприємницької діяльності.

Взаємовідносини засновників ТОВ також регламентуються законами. Це зводить до мінімуму вплив особистих відносин на бізнес і управлінські процеси.

Засновником ТОВ може виступати як фізична особа (причому йому не обов’язково бути податковим резидентом України), так і юрособа, резидент або нерезидент.

Реєстрація ТОВ 

Як підготуватися до реєстрації ТОВ в Києві

Процес реєстрації ТОВ в Києві, та й по всій Україні, вимагає деякої підготовки з боку клієнта. Компанія візьме на себе розробку необхідних для початку діяльності підприємства документів і проведе всі етапи цієї процедури. Однак первинна реєстрація ТОВ потребуватиме від ініціатора уваги до ряду питань.

  1. Назва компанії. Вона повинна бути унікальною. Тому виберіть відразу кілька варіантів, розставте їх в порядку пріоритетності, а ми допоможемо перевірити їх в базі існуючих юридичних осіб.
  2. Юридична адреса. Податкова інспекція та державні реєстратори неоднозначно дивляться на правомочність реєстрації ТОВ за адресою проживання засновників. Тому краще мати окрему.
  3. Засновники. Необхідно визначитися з тим, хто ними буде і підготувати особисті документи.
  4. Статутний капітал і внески засновників. Це питання також вимагає ретельного опрацювання, а з ним нерозривно пов’язане і питання про частки засновників в бізнесі. Внеском до статутного капіталу підприємства може бути також нерухоме та рухоме майно, а не тільки грошові кошти.
  5. Види діяльності, які планує підприємство. Для реєстрації ТОВ в Україні потрібно вибрати відповідний код в КВЕД. Можна вказати кілька видів, але зловживати ними не варто. В іншому випадку у податкової інспекції можуть виникнути питання до характеру взаємин підприємства і контрагентів.
  6. Система оподаткування. Це рішення потрібно прийняти в залежності від того, який бізнес планується вести. Якщо складно провести аналіз і зробити вибір самостійно, зверніться до фахівців.

Тільки після того, як досягнута ясність в цьому колі питань, можна приступати до юридичної реєстрації ТОВ.

Документи, необхідні для реєстрації ТОВ

Для того щоб новостворене ТОВ розпочало роботу, потрібно передати в органи реєстрації цілий пакет документів.

У нього входять:

  1. Протокол або рішення зборів засновників, в якому відображається рішення створити підприємство.
  2. Статут ТОВ, який необхідно нотаріально завірити.
  3. Заяви: про створення ТОВ і про обрану систему оподаткування.

Реєстрація статуту ТОВ, створення необхідних протоколів, заяв і наказів (про призначення директора підприємства) входить в пакет послуг.

Залежно від того, хто виступає засновником компанії, знадобляться наступні документи:

  • фізична особа, резидент України – паспорт та індивідуальний податковий номер (ІПН);
  • фізична особа, нерезидент – паспорт та ІПН. Якщо ІПН немає, його доведеться замовити окремо;
  • юридична особа, резидент – свідоцтво або виписка про державну реєстрацію, виписка з держреєстру, рішення про створення ТОВ;
  • юридична особа, нерезидент – виписка з судового / торгового реєстру країни, де зареєстрована ця юрособа, або свідоцтво про державну реєстрацію, рішення про створення ТОВ.

Підготовка документів для реєстрації ТОВ, засновником якого планує бути нерезидент України, вимагає їх легалізації.

Для того щоб прийняти на роботу директора новоствореного підприємства, потрібні:

  • копія паспорта та ІПН, якщо це громадянин України;
  • додатково – дозвіл на працевлаштування іноземця, якщо майбутній директор не є резидентом України та не має посвідки на постійне проживання у країні.

В ході самостійного оформлення документів для реєстрації ТОВ легко припуститися помилок, які можуть послужити підставою для відмови в реєстрації. Тому рекомендуємо скористатися послугами нашої юридичної компанії – штат юристів з великим досвідом відкриття підприємств і взаємодії з державними органами зробить все швидко і грамотно.

Що ще входить в процедуру реєстрації ТОВ

Зареєструвати ТОВ – це не тільки передати пакет документів реєстратору і отримати взамін виписку з реєстру. Щоб підприємство могло почати роботу в українському правовому полі, необхідно:

  • отримати довідку про взяття на облік в органах статистики;
  • повідомити податкову інспекцію за місцем реєстрації про те, що директор товариства приступив до виконання посадових обов’язків;
  • зареєструвати компанію платником єдиного податку і ПДВ (при необхідності, в залежності від обраної системи оподаткування);
  • правильно підготувати і надати до податкової інспекції відомості про особу, на яку покладено обов’язки з ведення бухобліку підприємства (форма 1-ОПП);
  • отримати ключі електронно-цифрового підпису для систем обліку (наприклад, МЕДОК);
  • укласти з податковою договір про прийом звітності в електронному вигляді;
  • виготовити картки підписів і відкрити рахунок у банку.

Товариства з обмеженою відповідальністю, які планують зовнішньоекономічну діяльність, потребують також акредитацію на митниці.

Сьогодні законодавство не зобов’язує підприємство заводити печатки. Однак практика показує, що вести господарську діяльність краще з ними. Рішення залишається за засновниками, але при необхідності в юридичні послуги з реєстрації ТОВ може бути включена і процедура отримання печаток.

Вартість і терміни

На вартість послуг впливають такі фактори, як обсяги документів для реєстрації ТОВ, які доведеться підготувати фахівцям юридичної компанії, терміновість, необхідність отримання статусу платника ПДВ, акредитації на митниці та ін.

Зателефонуйте або напишіть, і ми підготуємо пропозицію виключно для вас. У будь-якому випадку вартість реєстрації ТОВ під ключ не може бути вище вартості вашого заощадженого часу і недопущених помилок. Займайтеся бізнесом, а юридичну рутину залиште професіоналам!

Що стосується термінів, сама реєстрація займає 3-5 робочих днів. Однак треба врахувати, що на підготовку документів також потрібен час. Тому краще всього почати з консультації, за підсумками якої ви отримаєте повну інформацію про вартість реєстрації ТОВ і про те, наскільки швидко це буде зроблено.

Реєстрація ТОВ в питаннях і відповідях

Яка процедура реєстрації?

Коротко реєстрацію юридичної особи ТОВ можна позначити наступними кроками:

  • підготовка інформації для заповнення реєстраційних форм (назва, адреса, види діяльності, засновники, система оподаткування, статутний капітал і ін);
  • складання необхідної документації;
  • передача пакету документів державному реєстратору;
  • передача необхідних відомостей про нову юрособу в контролюючі органи;
  • внесення відомостей до ЄДР;
  • видача виписки;
  • відкриття рахунків в банку, можливість розпочати вести господарську діяльність.

Від чого залежать терміни реєстрації ТОВ?

Сам процес перевірки реєстратором поданих відомостей та внесення їх до Державного реєстру відповідно до встановлених процедур відбувається протягом 24 годин після отримання документів 3 до 5 робочих днів. Але слід розуміти, що фактично терміни залежатимуть від наявності та правильності оформлення установчих документів. Наша юридична компанія надає послугу термінової реєстрації ТОВ.

Місце реєстрації ТОВ?

Реєстрація ТОВ проводиться за місцем юридичної адреси. В якості такого може виступати нежитлове приміщення, офісний центр і т.п. Небажано реєструвати компанію за місцем проживання засновника, оскільки це може викликати питання з боку податкової інспекції.

З чого розпочати?

Розпочніть з консультації у наших фахівців. Вони допоможуть визначитися з видами діяльності в залежності від специфіки вашого бізнесу, системою оподаткування і іншими фундаментальними речами.

Що необхідно для реєстрації ТОВ?

Щоб реєстрація відбулася, потрібно подати державному реєстратору:

  • протокол зборів засновників;
  • статут компанії, завірений нотаріусом;
  • заяву про створення ТОВ.

У тому, що стосується засновників, є нюанси в залежності від їх статусу і громадянства.

Реєстрація юридичної особи ТОВ – справа клопітка. У процесі потрібно врахувати масу нюансів, які легко прогавити, якщо ви ніколи раніше цим не займалися. Знадобиться час на формування пакету документів, заповнення реєстраційних форм. При цьому потрібно бути впевненим в тому, що все це зроблено правильно. Можна пройти цей шлях самому. Але все ж таки, особливо коли потрібна швидка реєстрація ТОВ, варто довірити її людям, які спеціалізуються на наданні подібних послуг.

Для більш детальної інформації, зв'яжіться з нами:

welcome@kbconsult.com.ua kbc-ltd @kbcsupport
З повагою колектив ТОВ "Київ Бізнес Консалтинг"