Зняття з реєстрації місця проживання в Україні

Зняття з реєстрації місця проживання в УкраїніДля громадян України, які зважилися на переїзд і зміну місця проживання, питання зняття з реєстрації за місцем проживання особливо актуальне. Коли зняття з реєстрації відбувається в разі смерті або за судовим рішенням, також необхідно знати, як проходить ця процедура.

Що таке зняття з реєстрації за місцем проживання?

Відповідно до Закону №1382-IV «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» в редакції від 16.04.2017 р, знятися з реєстрації означає сповістити про це рішення органи місцевого самоврядування з подальшим внесенням даних про місце проживання / перебування (із зазначенням адреси) до реєстру територіальної громади та Єдиного державного демографічного реєстру.

Кому потрібно зняття з реєстрації за місцем проживання в Україні?

Всі особи, які перебувають в Україні на постійній або тимчасовій основі, обов’язково повинні мати реєстрацію за певною адресою. Тобто питання зняття з реєстрації рано чи пізно стосується як українців, так і іноземних громадян.

Хто здійснює зняття з реєстрації за місцем проживання?

Щоб знятися з реєстрації, потрібно звертатися до виконавчого органу сільської, селищної, міської ради або в центр надання адміністративних послуг.

Зняття з реєстрації – це те ж саме, що і «виписка»?

Слово «виписатися» продовжують вживати в розмовній мові, проте в законодавстві його не використовують. Зняття з реєстрації за місцем проживання не пов’язано з майновими відносинами. Людина самостійно вибирає місце проживання і лише сповіщає про це державу через органи місцевого самоврядування.

Як виглядає зняття з реєстрації за місцем проживання в Україні?

  • Для паспорту старого зразка у вигляді книжечки – проставлення штампа.
  • Для паспорту нового зразка у вигляді ID-картки – внесення інформації на безконтактний електронний носій в карті.

Що треба зробити для зняття з реєстрації за місцем проживання в Україні?

Звернутися в компанію «Київ Бізнес Консалтинг».
Проконсультуватися з питання підготовки документів для зняття з реєстрації за місцем проживання.
Надати базовий пакет документів співробітникам компанії, які займуться їх подальшим оформленням.
Подати документи до органів реєстрації або центру надання адміністративних послуг (це роблять співробітники компанії «Київ Бізнес Консалтинг»).
Зачекати 1 – 3 робочих дні.
 Отримати документ з відміткою / інформацією про зняття з реєстрації.

Які документи потрібні для зняття з реєстрації за місцем проживання?

Постанова Кабінету Міністрів України №207-2016-п «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру» в редакції від 02.09.2017 р містить перелік документів для зняття з реєстрації за місцем проживання.

  • Документ-обгрунтування:

заява;

свідоцтво про смерть;

судове рішення;

інші документи про припинення підстав на право користування житловим приміщенням.

  • Документ, що посвідчує особу, в який вносять відомості про зняття з реєстрації за місцем проживання:

паспорт або тимчасове посвідчення громадянина України;

посвідка на тимчасове або постійне проживання в Україні;

свідоцтво біженця або особи, яка потребує додаткового захисту;

свідоцтво про народження – для дітей до 16 років.

  • Квитанція про сплату адміністративного збору.
  • Військовий квиток або посвідчення про приписку – для громадян, які перебувають або будуть взяті на військовий облік.

Чи обов’язково бути присутнім особисто при знятті з реєстрації?

Якщо немає такої можливості, то відбувається зняття з реєстрації за місцем проживання за довіреністю. У комплекті з іншими документами подають нотаріально засвідчену довіреність на представника і його документ, що засвідчує особу.

Коли можливе зняття з реєстрації за місцем проживання через суд?

Особу знімають з реєстрації, якщо прийнято судове рішення про позбавлення права власності на житлове приміщення або права його використання, про виселення, про визнання особи зниклим безвісти або загиблим.

Власник житла має право самостійно зняти з реєстрації осіб, зареєстрованих в приміщенні, після закінчення терміну договору оренди або до закінчення терміну, але тільки за рішенням судових органів.

Що необхідно зробити після зняття з реєстрації за місцем проживання?

Протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації треба зареєструвати нове місце проживання. Порушники несуть адміністративну відповідальність. Однак ця вимога втрачає актуальність, якщо одночасно зі зняттям з реєстрації за старим місцем проживання зробити реєстрацію за новим місцем проживання.

Вартість послуги зняття з реєстрації за місцем проживання в Україні


При зверненні в установлений законом термін
0,0085 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб
При порушенні встановленого законом терміну 0,0255 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб
При одночасній реєстрації за новим місцем проживання Адміністративний збір стягується тільки за одну з послуг

Терміни виконання

Зняття з реєстрації відбувається в день звернення і подачі документів до органів реєстрації.

Переваги компанії «Київ Бізнес Консалтинг» в оформленні зняття з реєстрації за місцем проживання в Україні.

  • Компанія 9 років працює на ринку консалтингових послуг і має більше 1500 клієнтів з позитивними відгуками.
  • Фахівці консалтингової компанії володіють необхідним досвідом та знаннями, щоб надати повну інформацію з питань підготовки документів для зняття з реєстрації за місцем проживання. Зробіть онлайн-замовлення послуги або зателефонуйте, щоб отримати юридичну консультацію.
  • Для клієнтів консалтингової компанії можливе зняття з реєстрації за місцем проживання без особистої присутності, з оформленням довіреності на співробітника компанії.
  • Клієнти компанії користуються знижками від 10% при замовленні послуг.

For more information, please contact us:

welcome@kbconsult.com.ua kbc-ltd @kbcsupport
Yours faithfully, Kyiv Business Consulting Ltd.